Garantie & klachten

Garantie
Wij bieden een 14 dagen niet-goed-geld-terug garantie op al onze tanden bleek producten. No Yellow Teeth garandeert dat tanden minimaal twee tinten lichter worden als het product zeven dagen opeenvolgend is gebruikt. Mocht het zo zijn dat dit bij de Consument niet het geval is, dan zal de Consument de aankoopprijs terugontvangen.

Klachten
Helaas komt het wel eens voor. Iets gaat niet helemaal zoals het moet of zoals gepland. Wij raden je aan om eerst je klacht bij ons kenbaar te maken. Wij helpen je graag. Mocht dit overhoop niet tot een oplossing leiden, dan kan je het geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten binnen Europa ook mogelijk om een klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit kan je vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet op een andere manier is opgepakt, staat het je vrij om de klacht in te dienen via het platform van de Europese Commissie.

Herroepingsrecht, bedenktijd & retourneren

Retouren / bedenktijd algemeen

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking in overleg aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht moet u contact met ons opnemen via info@noyellowteeth.nl. Wij zullen uw instrueren en vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@noyellowteeth.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

*Retouren is alleen mogelijk indien het plastic nog om het product heen zit i.v.m. hygiëne maatregelen. 

*Retouren kan alleen via de instructies die wij u geven. Retouren die wij ontvangen die niet van te voren bij ons zijn aangemeld vallen buiten het retour recht en zullen dus ook niet behandeld worden.